Latest post Tue, Dec 28 2010 12:03 PM by Job ter Burg. 1 replies.
Page 1 of 1 (2 items)
Sort Posts: Previous Next
  • Tue, Dec 28 2010 11:44 AM

• dolbyss
    • Not Ranked
    • Joined on Mon, Dec 27 2010
    • Posts 1
    • Points 15

avid free dv numéros série

Bonjour à tous,

J'ai besoin de réviser les manips sur Avid avant d'attaquer un gros boulot la semaine prochaine et donc souhaite charger sur mon ordi (G5 Mac OSX.4) une version free histoire de me refaire la main sur ce logiciel.

Mais impossible car il me demande un numéro de série .... ! What happens ?

Merci de me répondre. Avid aurait-il changé d'avis ou y a t-il un site qui nous dépanne ?
    Salut à tous,

• Tue, Dec 28 2010 12:03 PM In reply to

Re: avid free dv numéros série

You are precisely out of luck, I'm afraid.

Avid offers a trial version for Media Composer. The current version (5.x) will allow you to fully use the software for 30 days. However, you will not be able to install that version on a G5. Check the version matrix to see which OS and QT versions to use with which version of MC.

The first version to offer a 14-day free trial period was 3.5.

The most recent version of MC that runs on a G5 would be Media Composer 3.1.1.

Avid Free DV has been discontinued for a long time, not sure that it will run under OSX.4 on a G5. In its day, I think you needed to apply for a free serial number from Avid.

Sorry, no better news than that, I'm afraid.

================================

Il y a une 'trial version' d'Avid Media Composer (14/30 jours), mais vous ne pourrez pas installer cette version sur un G5. La première version avec une 'trial version' 3.5, mais vous ne pourrez pas installer cette version sur un G5. La version la plus récente de MC qui fonctionne sur un G5 serait MC 3.1.3, mais il n'y a pas une 'trial version' de 3.1.3. ->Version matrix

Avid Free DV a été discontinué pendant longtemps, je ne sais pas s'il fonctionnera sous OSX.4 sur un G5. Je pense qu'on etait besoin d'obtenir un 'serial number' (gratuite) d'Avid pour l'utiliser.

Désolé.

Media Composer /w Symphony option | PT-HD | Win7Pro64 HP | OSX MBP | ISIS5000 | Nitris DX | Artist Mix & Transport & Color | AJA T-Tap | Decklink... [view my complete system specs]
Page 1 of 1 (2 items)

© Copyright 2011 Avid Technology, Inc.  Terms of Use |  Privacy Policy |  Site Map |  Find a Reseller